måndag 19 januari 2009

Städat

Igår åkte jag med Marie upp till Venke, havrevingens kennel, och tränade lite. Vi körde lite bitarbete med hundarna. Jagger fick bita lite i skinnet och det funkade bra, matte får dock på börja sin konditionstäning nu :). Fick en hel del tips på saker att träna hemma, så nu blir det till att ta tag i träningen ordentligt (igen :)).

Idag har det stått STÄDNING på schemat. Liam har ju haft kalas i helgen och då jag fick en sådan migrän i lördes kväll så kunde jag inte städa undan allt, så detta fick göras idag. Tänkte ta ett snabbt träningspass nu i köket så vi gjort något vettigt idag iaf :)

Tack Marie och Venke för en toppen dag!

1 kommentar:

  1. Himmel och pannkaka vad duktiga nu är, en annan får ju träningspanik här borta i Alinge :-D

    Jag funderar på att ta med mig Elsa nästa helg...men antar att jag tar mig vatten över huvudet Om jag gör det *fniss*

    Kram på er och ha en härlig helg nu!

    SvaraRadera