måndag 24 november 2008

Snö!

Idag har det snöat! Dock inte så mycket så att det märks :)
Nu börjar vägarna bli rikigt hala så efter att har kanat till jobbet imorse så tog
jag beslutet att låna ut bilen till sambon och låta honom byta däck.
Detta innebar att den planerade träningen på klubben fick ställas in då jag
nu stod utan bil. Träningen flyttades in till köket istället vilket matte uppskattade då
jag ännu inte vant mig vid denna KYLAN.

Vi jobbade med platsliggningen där jag vill att han på komandot "plats" lägger hakan i backen. Detta tror jag kommer underlätta på många sätt, plus att jag tycker det ser snyggt ut :).
Jag är nog rätt petig i min träning och låter det gärna ta tid bara det blir bra.

Även positioner tränas och vi har även börjat lägga in lite fotgående. Bara ett par steg till att börja med för att sedan kunna utöka efter hand.

Nej nu blir det en kvällsrunda!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Det är någon variant av sättet som frida visade, men förhoppningsvis blir det bra i slutänden iaf.
    Det där med hakan i backen kan du få visa hur fu fått jagger att göra.. Irma har värsta gam-nacken när hon ligger :S

    SvaraRadera