lördag 29 november 2008

Min ängel har blivit ett MONSTER!

Eftersom att jag har varit hemskt krasslig samtidigt som jag jobbat till 4 hela veckan så har mina kvällar enbart inneburit en sak, sova! Den enda stimuleringen hundarna fått har varit att vara med husse på jobbet. Detta har kostat mig ett nytt påslakan, en vante, ett par skor och en av våra kuddar till vår ett och ett halvt år gamla soffa. Min lilla kille har varit extremt rastlös.

Idag har vi varit ute och gått en lång runda och efter denna fick han leta efter kampdutten i trädgården. Han älskar detta! Han skulle kunna hålla på hur länge som helst och svansen går hela tiden. Han tycker det är superkul att få jobba med näsan och han gör det så koncentrerat. Trots att det stod en hund och skällde en bit bort och en massa människor gick förbi tappade han inte koncentartionen. Han brydde sig inte ett dugg.

Imorgon tänkte jag åka och spåra, ska bli skoj. Det är lite dumt nu när man slutar klockan 4 i veckorna det är ju mörkt när man slutar. Därför blir det inte så mycket spårat mitt i veckan. Tanken är att vi ska gå ut i apellen i september om allt går som vi hoppats på. Men man vet aldrig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar