tisdag 30 december 2008

Dåtid och framtid

Hmm.. en sammanfattning av 2008. Den blir inte lång :) Det känns knappt som man gjort något :)

I januari påbörjade jag min 2 åriga utbildning till hundfysioterapeut hos Matti i göteborg. Detta är nog det roligaste jag någonsin gjort! Vi har noggrannt gått igenom hundens anatomi och i höstas fick vi även börja behandla hundar. Fått känna på MÅGA greyhounds! Nu i december köpte jag även ett eget ultraljud. Detta gör att jag nu kan behandla hemma också.

Sen till det absolut viktigaste, Jagger. Efter att ha kollat en del på kullen kunde jag inte låta bli. Detta är nog det bästa som hänt det här året.

Det är nog det viktigaste som hänt iallafall.

Nästa års planer da? Hmm.. det blir inte lätt. Vi hoppas på att kunna genomföra ett mh med bra resultat, enligt mig :). Någon tävling hoppas vi också kunna genomföra men vi får se. Vårt stora mål är dock att ha ett så hälsosamt och bra år som möjligt. Få lov att utveckas ihop och jobba ihop oss till ett bra team.

Önskar er alla en bra avslutning på detta året och ett riktigt bra 2009!!

2 kommentarer:

  1. Ha en härlig avslutning på 2008 och all lycka inför 2009!

    Ses i Januari!

    Kram Lina med hundar

    SvaraRadera
  2. God fortsättning och lycka till med allt ni företar er!!!

    SvaraRadera