torsdag 15 oktober 2009

På topp igen :)

Japp Ola, helt sant! Känner mig frisk idag igen, har bara otroligt ont i min arm! Har kollat rundor lite ang vaccinet, nu så här i efterhand :) Kan nog säga att hade jag gjort det innan jag tog det så tror jag inte jag hade gjort det, det man kan hitta ser ut som om att det skulle vara bäddat för problem. Ingen ordentlig forsking är gjord. Man hade framme ett liknande vaccin mot influensan 1976, 25 dog i och 500 stycken drabbades av nervsjukdommen GB (förkortning för någon jag inte ens kunde uttala). Men men.. det är ju farligt att köra bil också. Nu är det iaf gjort och jag hoppas att jag får hålla mig frisk från den nu, trots att jag ej tänker ta andra sprutan. Det har ju diskuterats kring om man ska behöva ta två eller ej, själv tror jag att min kropp redan har hunnit bilda tillräckligt antikroppar nu då jag blev dålig. Vet inte men jag tänker definitivt inte sjuka ner mig igen!

Ska nu iväg och träffa hyresvärden till mig framtida lokal, om nu allt går vägen så står dörrarna snart öppna för flexor rehab! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar