onsdag 7 oktober 2009

Egen företagare.. :)

Nu är papprena skickade och jag är egen företagare.. Mkt glädje, planer, iver och nerver. Är totalt livrädd kan man nog säga :) Nu står jag och brottas med beslutet på om jag ska hyra lokal i stan eller om jag ska göra vid ett rum vi har i slutet på vårt gararge. Har hittat en lokal som jag får hyra till ett hyfsat pris men har jag det hemma slipper jag den utgiften helt, vilket kan vara skönt. Problemet är att man är ivrig att dra igång och lokalen är så gott som klar att flytta in i.. hmm.. tro mig, här är en del sömnlösa nätter!

Den lilla galna da? Jodå, han knatar rundor här. Just nu har han fått komma i skym undan då allt fixande kring företaget samt min kommande häst tenta, har tagit all min vakna tid. Imorgon ska vi dock åka en tur till klubben och spåra samt träna lite lydnad. Kanske blir en tur ikväll med, vi får se.. Snacka om att min träning går upp och ner nu :) Vill så hemskt gärna träna men tiden räcker inte till, ska bli så skönt när skolan slutat och företaget rullar (om det nu kommer att göra det;)) Hade varit skönt med lite rutin på livet.

1 kommentar: