fredag 17 juli 2009

Tillbaka i Vinnö

Så där, då var man hemma igen. Det känns helt underbart! Huset hann inte bli 100 % färdigt men väl en bit på vägen, jag har nu garderober iaf :) Nu är det bara lite småsaker kvar och dom får sambon ta på semestern :) Jag ska träna hund!

Har nu dammat av cykeln, frächat upp hindret med lite färg och dekorerat vår enda gräsmatta med koner, så här ska det tränas! Vi börjar med en rivstart nästa vecka då vi ska på Vixax läger, då ska även alla syskonen MH testas och det ska bli jätte spännande. Anmälde oss till spår gruppen då det kändes som om att det var där jag behövde mest tips och hjälp just nu :)

Fick höra att det skulle regna hela nästa vecka vilket inte alls känns skoj men men.. svarade upp detta hot genom att plocka fram kängorna och alla regnkläder och gav dem en rejäl impregnerinsdusch! Så nu blir det säkert solsken :)

Liam tillbringade förra veckan på crossläger, 3 dagar fulla med träning i stekande hetta. Kan garantera att det var en mycket trött Liam som kom hem. Men han hade haft jätte skoj och fick träna för flera av sveriges främsta föare, bla Elin Mann. Jag kunde tyvärr inte vara med så mycket då jag jobbade :(

Liam och Elin



Liam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar