söndag 19 april 2009

Lite om vad som händer :)

Då var det på tiden att skriva här igen :)
Träningen funkar bra, det lilla vi gör iaf. Har mycket dåligt samvete eftersom att jag vill kunna träna mycket mer än vad som görs idag. Ibland händer det saker i livet som gör att man inte kan leva så som man planerat, sådana saker har på sista tiden lyckats hända mig hela tiden. Det gäller bara att tänka framåt och göra det bästa av situationen. Jagger får dock den stimulans han behöver men jag vill mer :) Hoppas att det lugnar sig snart så vi kan köra igång på allvar igen.

Jag och min före detta sambo har lyckats hitta tillbaka till varandra igen vilket jag är mycket glad över! Jag och Liam kommer däremot bo kvar i Hananskog ett tag till så att vi kan renovera klart huset vi bodde i. Att bo i ett renoveringsobjekt tillsammas i ca 3 år tog otroligt hårt på vårt förhållande. Nu ser jag för första gången på mycket länge fram emot att ta tag i renoveringen och för en gång skull få det klart!

Förra helgen annordnade krisianstad DM ihop med några andra klubbar här omkring, riktigt kul! Var en hel del kul ekipage att titta på framförallt i spåret, dock var jag bara där på måndagen och såg bara deras lydnad men det var riktigt skoj att se! Grattis Catta och Fiffi som kom trea i spårklassen och gjorde ett super jobb! Tyckte jag iaf :)

Nästa helg blir det färd upp till Göteborg igen, sista gången nu i vår sen blir det ett litet uppehåll tills vi kör sista rejden nu i höst och i december är jag förhoppaningsvis dipl hundfysioterapeut! Ser fram emot att dra igång nu och det känns verkligen som om att jag hittat rätt, detta är super kul! Kommer som det ser ut nu så kommer jag dra igång lite smått nu redan i sommar/höst och behandla hemma sen får vi se vart det bär av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar