onsdag 14 april 2010

Snart helg igen!

Tack Lina för tipset på färsk foder. Har dock testat detta tidigre, dock ej på Jagger. De minnena jag har av det var att det luktade skunk! Hela huset stank och det var ett fruktansvärt jobb att packa om det när det kom hem. Skiljer sig säket mellan sorterna och givetvis minns jag ej vad den maten vi gav hette. Vad är det du ger?

Nu börjar snart bygget ordentligt ute i vad som kommer bli min lokal, ska faktiskt bli mkt skönt att ha det hemma. Då jag har lilla Liam också så kommer det ge mig mer tid med honom.

Har börjat lägga in lite mer fysträning för Jagger och hoppas få oss båda iform inför sommaren och alla dess underbara träningar i skinande solsken!

Nu blir det en runda på cykeln, ha en bra dag idag i det härliga vädret!

4 kommentarer:

  1. Halloj!

    Jag såg tyvärr inte dig på klubben, var "lite" virrig inför premiären... Hoppas allt är bra med dig o Jagger.

    Jag ger Morra färskfoder, o jag köper Nordic. De har olika strl på förpackningarna vilket är bra så man kan välja en som passar mängden ens egen hund ska ha per dag/ eller per 2 dagar.
    Funkar kanon på Morra o hon är fin o blank i pälsen.

    /Jeanette

    SvaraRadera
  2. Hej Hej...Har di inge hemsida för ditt företag?? Kram

    SvaraRadera
  3. hrm...nu blir jag lite fundersam. Är det jag som har tipsat dig om foder eller är det någon annan Lina? Kan inte minnas att jag har skrivit något, men jag ger ju färskfoder och minnet är ju bra men kort så man vet ju aldrig. ;)

    OM det mot förmodan är jag så ger iallafall jag Priima HE till Elsa!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Nu har det hunnit med att vara mååånga helger...
    även om rubriken är återkommande aktuell

    SvaraRadera